Projekt: "D3"-Lan

Invitation till d3lan
Det här betyder såklart at det är Diablo III som släpps inom kort och vi hade tänkt ha ett “D3-Lan” i äran av denna episka händelse, för att göra det ännu mer episkt så kom vi på att det ska vara en gemensam plastavtagning, då alla samlas runt ett bord, och vi sliter av plasten på våra nyinköpta Diablo III exemplar.

Tid och plats: TBA, Men till största sannolikhet någonstans i en annan del av Köping.

Medtages: Något att sova på, Dator, Stol, Diablo III (självklart), och ett sjujävla slaktarhumör.

Pris: Med största sannolikhet gratis, vi kommer inte erbjuda  någon form av matservering, men det finns gott om pizzerior som har utkörning. vi har tänkt söka bidrag för att betala den eventuella hyran av lokalen. Vi återkommer i god tid om detta inte går vägen, men vi räknar inte med at behöva betala mer än 2-3000 totalt, så om vi blir 20 personer minst så ska juh detta inte bli något problem.

Vi erbjuder: Ett bord du kan ställa din dator på, Mass-slakt av allt som helvetet kan spotta mot oss.

Spel som ska spelas: Diablo III (Ad’uhhh!)
Visst får ni spela annat om ni vill, men detta är då tänkt att vi ska spela i ett party och komma så långt som möjligt, men spelar ni något annat kommer vi andra ligga före dig:) så detta rekomenderas inte, det finns lan där man spelar olika spel, detta är ett där vi vill spela så mycket diablo som möjligt, är man inte intresserad av det så behöver man inte komma.

Har du fått en intresseförfrågan personligen tidigare så svara gärna på det här ändå eftersom jag vill katalogisera vilka som är intresserade, så att jag kan mejla er när det blir några nyheter:p
Vidarebefodra gärna det här till folk ni känner för att skapa mer intresse av detta.
//Christian "Apelsinen/7th" Svan och Mattias "OoO" Olsson


Detta är då ett massutskick som jag gjorde till dom vänner jag har som har något intresse av Diablo överhuvudtaget. Och några till:p
Tänkte försöka föra en blogg över vad jag gör för närvarande gällande detta.

Så igår skickade jag ut massutskicket, idag har jag försökt få tag på mer folk, genom att smsa till lite folk. Vi är hittils 12 intresserade, hade tänkt vara minst 16 då man är 2 olika grupper, ska försöka kolla lite om man kan försöka anordna någon tävling också, det beror lite på vad man kan göra, typ första gruppen som når en snitt-lvl på 90 eller nått sånt eller helt enkelt första gruppen att klara ut spelet. Kanske kan söka lite sponsring från Blizzard? vore coolt om inte annat, iallafall lite t-shirts kan dom skicka:p

Jävlar vad stora planer det börjar bli, det här som började som ett litet lan vänner imellan. Aja, bara jag får spela en jävla massa Diablo III så är jag glad:)

Lokalen håller jag fortfarande att leta efter, men i dagsläget så lutar det åt antingen IKWstugan eller Folkets Hus, har ni något bättre tips så mejla mig gärna, finns på th7[snabel-a]live.se

//Christian Svan, Arrangör och delat högsta höns i detta påhitt tillsammans med Mattias Olsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0