Resistance is futile, don't mess with the power of pointless.

Nu har man börjat gå på en meningslös kurs på SOC, dom vill att jag söker tusen jobb om dagen, skriver om mitt CV och ser glad ut.
Egentligen skulle jag börjat gå den här kursen i början på maj, men då klantade jag mig och tappade bort lappen, sen skulle jag börja den 4e juni, men människan som skrev det brevet skrev 4an så det såg precis ut som en 9a, får jag nå skäll över det här exploderar jag nog.

Bitterheten väller över mig, inte nog med att den här kursen är fullständigt meningslös, jag har gått på den en gång tidigare! så, jo jag är jävligt bitter (för att vara lite tvärtemot Robert Gustavsson).
Aja, trots att jag är bitter så kämpar jag på, en av dom som håller i kursen ville prata om mitt cv imorgon, hoppas att han inte ger för mycket kritik *skratt*.

För lite trevligare saker så är det 6 dagar kvar tills vi åker till Arvika:D
hyperpepp! NIN<3 Alice In Videoland, Depeche Mode, Korn, Mando Diao, Opeth, och så mycket mer, kärlek i skogen, här kommer jag!
Jag har bokat min alkohol (måste dock köpa sprit på bolaget väl i arvika, det räcker inte med en platta cider).
Linnea kommer och bor hos mig ett par dagar innan vi åker, vilket jag tycker om:).
Måste ta o handla lite pasta och sånt idag så att vi kan äta nått:p

Deadlinen för att veta om man kommit in på sökt utbildning kommer allt närmare, lite smånervös, hoppas på det bästa.
Jaja, måste låtsas att jag söker jobb nu så att dom inte blir griniga på mig>.<
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Huvva, det där låter inget kul alls :/ Det värsta är att man alltid måste vara glad och positiv inför myndigheterna, annars uppfattar dom en som lat och icke villig att arbeta. Verkar det som iaf. Vad är det för kurs du måste gå?

2009-06-26 @ 16:18:26
URL: http://brothersonahotelbed.blogg.se/
Postat av: Svan

I'll live:P

Den går ut på att skriva cv och söka jobb.

2009-06-26 @ 16:21:53
URL: http://coffeeatwaynes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0