I don't like the drugs but the drugs like me.

Jag är sjuk och det är synd om mig, ont i halsen som en gnus hals efter att ett par smällare har förökat sig och sen exploderat där.
Jag kan inte ens dricka ett glas vatten utan att få andnöd och känna som jag suttit i halsen, huvudvärk får jag också. gud vad jag hatar att vara sjuk... (liten bokstav på gud är intentional).
Detta resulterar såklart att jag blir pillernarkoman nummer ett, 1-2 gram paracetamol om dagen är bra för magen (eller kanske inte, men ni förstår grejjen). Värre är det när usa och kina har haft kärnvapenexplosioner i min hals och i mitt huvud (typ i julas) då jag under extra jobbiga dagar stoppade i mig 3-4 gram paracetamol och diverse andra kurer.

Jag och grodan hade precis ett gräl om detta, hon anser att jag stoppar i mig för mycket, medans jag som är van vid detta ser inga problem som helst (även om jag håller ögonen öppna och ser till att det inte går till överdrift).
Iöverlag så är hon som min andra mamma, vilket är jobbigt ibland men för det mesta skönt eftersom jag då inte gör så mycket dumheter som skadar mig själv eller andra.

I like having a second mother, she occasionally makes cake for me^^ (valfri tolkning)

Nu är hon allmänt skitförbannad på mig och skäller, jag är tydligen en upprorisk tonåring
"vad jag än säger så har du en bortförklaring
 du tycker alltid du vet bättre än jag
 jag överdriver alltid, förstör det roliga osv"

Det första kan jag hålla med om, faktiskt... det ligger nått i det hos mig och mina bröder (även om tompa är mästaren på det, men han har en del bra förklaringar på det). Nummer två, det handlar oftast bara om när det handlar om min kropp, som jag känner och vet hur den fungerar, ibland verkar hon ta för givet att jag har samma alkoholresistans som henne och reagerar på alkohol på precis samma sätt.


Nej, nu fick det vara nog med mitt babblande i övertröttheten, håller på att försöka bli bättre på att uppdatera här, tjata på mig så att jag skriver oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0