"In the beginning the Universe was created."

En aning sent, men nu under vintermånaderna så tänkte jag att det kunde vara mysigt med en vinterdesign.
Jag ska försöka jobba på nått snyggt till våren, när jag orkar:p

För er som vill hålla er mer uppdaterade på vad som händer i mitt liv har jag nu skaffat Soclog, en sida där man kan koppla sin Bilddagbok och blogg, så detta inlägg skulle ni alltså kunna läsa via Soclog:), Om ni själva inte har Soclog så peta på mig så får ni gästlösenord, om ni har BDB och vill ha Soclog, peta på mig så får ni invite (jag har några stycken).

Det här kanske leder till att jag bloggar oftare, vem vet?

"This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0