Trååk!

Rädda mig från den här tristessen, dom jag umgås med ligger och sover, förutom Niclas som är i Sundsvall av alla ställen. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att folk undvek mig.
Vill supa skallen av mig, glömma bort allt för en stund, bara få dricka gott (Jäger!) och roa mig med trevligt folk.

Roligare saker!
Jag har fått sommarjobbet, börjar med inlärningen på torsdag natt! :D
Har skaffat mig en lista av vad jag ska ha avklarat i augusti.
  1. Komma in på lärarutbildningen
  2. Klara av körkortet.
  3. Skaffa en liten skitbil.
  4. Få en sjysst solbränna.
  5. Gå ner minst 5 kilo fett.
  6. Bygga upp lite mer muskler.
  7. Få iordning på kärleken/lyckas strunta i den helt.
  8. Skaffa ny dator.
  9. Släppa demo med Cryotank.
  10. Lyckats dricka minst 3 liter Jägermeister.
Jag är nöjd om jag har lyckats med hälften av de ovanstånde... eller jag nöjjer mig med den sista:D.
Nä, nu ska jag försöka telefontrakassera Noah tills han vaknar.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0