Köpingsyran, party och helvete.

Inte blivit så mycket skrivande sen jag började jobba... ber om ursäkt för det-.-

Jag hatar mitt jobb, klarar inte av det, så jävla jobbigt att bo hos pappa eftersom jag inte träffar några vänner, hinner inte repa, saknar MIN dator osv. Jag vill egentligen inte jobba där,  men jag behöver pengarna>.<.

Köpingsyran har börjat, lamaste året någonsin... aplite stånd, dåligt med folk.
Iallafall bra band som spelar:) och vi har tur med vädret:D
Apropå band så ska juh "mitt band" spela ikväll tillsammans med No Tomorrow.
Det kommer bli asabra! skriver om det imorgon.
Efter spelningen blir jag kidnappad och då blir det party, yoshi!
Är lite orolig dock, mina vänner har sagt att jag kommer få ont, men det är det värt eftersom jag får träffa HENNE. Även om det inte finns nått där så blir jag glad av att träffa henne ändå..
Men jaja, hoppa in i duschen och fixxa till mig lite, sen sticka iväg till replokalen igen.
Heippa!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra lördag! :)

2008-05-31 @ 15:11:26
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Lina

Hoppas du får en bra och solig lördag! :)

2008-05-31 @ 15:13:07
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0